OBCHODNÍ PODMÍNKY KURZU PLATNÉ OD 1. DUBNA 2023 (OP)

Poučení o spotřebitelských právech:

Vzhledem k tomu, že se může jednat o uzavření smlouvy na dálku, Poskytovatel tímto vyrozumívá zákazníka o jeho právu dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „o.z.“) o možnosti odstoupit od smlouvy s Poskytovatelem ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření (tj. ode dne potvrzení rezervace). Formulář pro odstoupení je k dispozici zde. Vyplněný a podepsaný formulář je třeba zaslat Poskytovateli na email, info@instacademy.cz.

Vážení klienti (dále jen „Objednatel“),
vážíme si toho, že jste se rozhodli zapojit se do naších kurzů. Připravili jsme pro Vás následující obchodní podmínky:

1. ÚVOD

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového portálu https://instacademy.cz/.

1.2 S těmito obchodními podmínkami se má objednatel kurzu možnost seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn.

1.3 Objednatel podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito OP, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

1.4 Poskytovatelem kurzu a provozovatelem webových stránek instacademy.cz je
Kristina Bratukhina IČO: 11718773 se sídlem Tupolevova 893/14, 199 00, Praha 9 - Letňany
email info@instacademy.cz, telefon: +420 770 175 163 (dále jen „Poskytovatel“).

1.5 Objednatelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která se přihlásila na kurzy a zaplatila cenu kurzu prostřednictvím webových stránek instacademy.cz (tj. „Objednatel“).

1.6 Poskytovatel se zavazuje, že pro objednatele ve stanoveném termínu provede kurzy SMM a marketingu (dále jen „kurzy“), dle jim zvoleného balíku („tarifu“ jak je uvedeno na stránkách instacademy.cz). Tyto OP se vztahují na všechny balíky („tarify“) v rámci Objednatelem zvoleného a objednaného kurzu.

1.7 Objednatel prohlašuje, že se účastní kurzů v rámci své podnikatelské činnosti, neboť kurzy jsou určeny pro zdokonalení profesní a podnikatelské činnosti. Toto prohlášení platí, i pokud objednatel nemá živnostenské nebo jiné obdobné oprávnění, neboť účastní se kurzu se záměrem provozování své podnikatelské činnosti. Pokud tomu tak není, je Objednatel povinen tuto skutečnost oznámit Poskytovateli nejpozději před uhrazením ceny kurzu, aby Poskytovatel mohl zaslat poučení o spotřebitelských právech objednatele.

1.8 Objednávkou se dle těchto obchodních podmínek rozumí rezervace kurzu (zaslání přihlášky) na webových stránkách Poskytovatele instacademy.cz (dále jen „objednávka“).

1.9 Termínem kurzu se rozumí den a čas, na který se objednatel přihlásil na webových stránkách Poskytovatele instacademy.cz.

1.10 Úhradou ceny kurzu objednatel ještě jednou potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami pro pořádání kurzů.

1.11 Objednáním služby (osobně, telefonicky, e-mailem, SMS) projevuje Objednatel svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami (OP).

1.12 Nesouhlasí-li Objednatel s OP, má možnost služeb nevyužít.

2. OBJEDNÁVKA KURZŮ, UZAVŘENÍ A UKONČENÍ SMLOUVY, PRÁVA A POVINNOSTI STRAN

2.1 Objednatel je oprávněn zaslat přihlášku Poskytovateli pouze prostřednictvím objednávkového systému na stránkách www. instacademy.cz nebo e-mailem na info@instacademy.cz. Objednatel odesláním přihlášky na kurz potvrzuje, že se seznámil s těmito OP a že s nimi souhlasí.

2.2 Objednávka objednatele učiněná prostřednictvím internetového obchodu instacademy.cz nebo prostřednictvím telefonu je závazným návrhem Objednatele na uzavření smlouvy o účasti objednatele na kurzech Poskytovatele ve vybraném objednatelem termínu.

2.3 Poskytovatel potvrdí neprodleně přijetí objednávky prostřednictvím emailu na emailovou adresu uvedenou Objednatelem v objednávce.

2.4 Poskytovatel sdělí Objednateli nejpozději do 3 pracovních dnů od úhrady celé výše kurzovného, zda přihlášku potvrzuje či nikoli. Místo v kurzu má Objednatel závazně rezervováno po úhradě celé výše kurzovného v splátkového kalendáře uhrazením částky ve výši 2.000 Kč, jakož první splátky ceny kurzů (kurzovného).

2.5 Pokud Objednatel neuhradí celou výši kurzovného dle doporučeného datumu splatnosti nebo se do tohoto data s Poskytovateli nedohodne na jiném datu úhrady, bude Poskytovatelem jeho přihláška zrušena a místo v kurzu bude postoupeno dalšímu Objednateli, a k přihlášce původního Objednatele nebude přihlíženo.

2.6 Po zaslání potvrzení smlouva se považuje za uzavřenou.

2.7 Poskytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případech, zrušit nebo přesunout provedení kurzu ze stanoveného termínu na termín jiný. Například z důvodu nemoci, výpadku el. energie apod. Pokud by tato situace nastala Poskytovatel bude Objednatele kontaktovat v nejbližším možném termínu a sdělí náhradní termín kurzů.

2.8 Objednatel bere na vědomí, že v případě jeho neúčasti na kurzu v jim zvoleným v objednávce termínu, nemá nárok na vracení zaplacené ceny kurzů, a zejména, nikoliv však výlučně z důvodu potřeby uhradit Poskytovateli náhradu zmeškaného času (za zpracování objednávky, komunikace a jiných souvisejících nákladů) a škody včetně ušlého zisku.

2.9 Objednatel má právo zrušit objednávku nejpozději 7 dní před termínem jim vybraného termínu kurzu. V případě pozdějšího zrušení objednávky uhrazená kupní cena kurzů se nevrací a započítává se na storno poplatek, který v tomto případě činí 100 % ceny kurzů. Storno poplatek představuje paušální plnění včetně případné náhrady škody bez přímé souvislosti s jakoukoliv službou poskytovanou za protiplnění.

2.10 Objednatel je povinen v průběhu kurzu dbát na pokyny Poskytovatele.


3. REKLAMACE

3.1 V případě, že objednatel má dotazy nebo připomínky ke kurzům, je povinen o tomto informovat Poskytovatele písemně na emailu info@instacademy.cz a včas, „bez zbytečného odkladu“ a vyžádat si případné vysvětlení, nebo nápravu. Na jakékoliv reklamace bez předchozího postupu a zejména až v době, blížící se ukončení kurzu nebude brán ze strany Poskytovatele zřetel.

3.2 Důvodem reklamace nemohou být skutečnosti, které byly Objednateli známy před vznikem smluvního vztahu, např. místo výuky, cena za výuku a podobně.

3.3 Důvodem pro reklamaci také není, pokud informace, přednesené Poskytovatelem na kurzech byli objednateli ještě před tím známy nebo neodpovídaly představám Objednatele.

4. ÚHRADA KURZOVNÉHO (CENY KURZŮ)

4.1 Cena kurzů (dále také „kurzovné“) uváděná na stránkách instacademy.cz je smluvní, konečná, vždy aktuální a platná, a to po dobu, kdy je takto Poskytovatelem nabízena. Jako cena při uzavření Smlouvy mezi Poskytovatelem a Objednatelem platí cena uvedená v době odeslání přihlášky.

4.2 Kurzovné je uvedeno na webových stránkách instacademy.cz a odpovídá Objednatelem zvolenému tarifu (balíku). Potvrzením výše kurzovného je faktura, kterou Poskytovatel zašle Objednateli po zaslání přihlášky.

4.3 Objednatel má právo požádat o splátkový kalendář, kdy splatnost kurzovného bude rozložena na jednotlivé splátky.

5. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1 Ochrana osobních údajů Objednatele je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

5.2 Objednatel souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, příp. doručovací adresa, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a dalších údajů, které uvedl v objednávce - např. v sekci poznámka, atp. (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

5.3 Objednatel souhlasí se zpracováním osobních údajů Poskytovatelem, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o poskytnutí služeb a pro účely vedení uživatelského účtu, je-li tento zřízen.

5.4 Objednatel potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

5.5 V případě, že by se objednatel domníval, že Poskytovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života objednatele nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

a) požádat Poskytovatele o vysvětlení,
b) požadovat, aby Poskytovatel odstranil takto vzniklý stav.

5.6 Požádá-li objednatel o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu Poskytovatel povinen tuto informaci předat. Poskytovatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

5.7 Objednatel má právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat, a to písemnou formou na adrese sídla Poskytovatele. Odvolání souhlasu je účinné okamžikem jeho doručení Poskytovateli. Objednatel má dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb., tj. zejména právo přístupu k údajům, které se jej týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci, jakož i právo na omluvu, peněžní zadostiučinění nebo peněžitou náhradu, bylo-li jednáním Poskytovatele porušeno právo subjektu údajů na lidskou důstojnost, osobní čest, dobrou pověst či právo na ochranu jména.

6. CERTIFIKÁTY A OSVĚDČENÍ

6.1 Objednatel po absolvování kurzu obdrží Certifikát o absolvování kurzů.

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1 Veškeré texty, ilustrace, grafika a fotografie obsažené v materiálech a na internetových stránkách Poskytovatele a dalších, prezentované na kurzech, podléhají autorským právům a nesmí být kopírovány nebo používány dále bez výslovného písemného souhlasu Poskytovatele.

7.2 Na kurzech je zakázáno fotit, pořizovat jakékoli video nebo audio nahrávky.

7.3 Fotografie použité v informačních a marketingových materiálech jsou pouze informační a mohou se ve skutečnosti lišit.

7.4 Objednatel účastí na kurzu souhlasí s pořizováním obrazové a zvukové dokumentace a zveřejňováním k marketingovým účelům Poskytovatele. Pokud objednatel s tímto pořizováním a zveřejňováním nesouhlasí písemně požádá o nepořizování a nezveřejňování zvukové a obrazové dokumentace před zahájením kurzu.

7.5 V případě zrušení kurzu ze strany Poskytovatele bude uhrazená částka kurzovného vrácena na účet Objednatele nejpozději do 14 dní ode dne zrušení kurzu.

7.6 Právní vztahy výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími, vše ve znění předpisů aktuálních ke dni zadání objednávky.

7.7 Obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky.

Made on
Tilda